Weer een aantal dagen verder - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Weer een aantal dagen verder - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Weer een aantal dagen verder

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

07 September 2008 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Donderdag 4 september Middleboro –Salem 40200

De wekker loop weer lekker op tijd af en we gaan lekker douchen ontbijten en vervolgens pleiten. We rijden vandaag naar het schiereiland Cape Cod. Mooi rijden en veel kleine dorpjes. We rijden niet zoveel maar door al die kronkel weggetjes. Echt ook veel typische huizen met de Amerikaanse vlag op hun veranda of aan de geve. Onderweg stoppen we voor een bakje koffie en we lopen een stukje. In Rock Harbor nemen we de tijd om op ons gemakje een eitje te eten. Daarna rijden we op ons gemakje weer verder. Zoals we gepland hebben komen we aan in Salem. In het haventje heb je gelijk ook een soort camping dus daar slapen we een aantal nachtjes. Morgen gaan we in Boston kijken, heeft de camper een dagje rust.

Vrijdag 5 september Boston

Vandaag kunnen we uitslapen want we gaan naar Boston. Maar eerst nog even het ochtend ritueel. Zoals gezegd heeft de camper een dagje rust we gaan vanuit Salem met de ferry naar Boston. De camper kunnen we naar alle waarschijnlijkheid toch niet kwijt dus doen we het maar zo. Wat een stad niet zo groot als New York maar je kunt er ook aardig verdwalen. We volgen de rode route en komen langs veel oude gebouwen van Boston. We krijgen trek en eten een hapje we krijgen dorst en drinken wat. Na een flink aantal uurtjes lopen gaan we met de ferry weer terug om weer een plekje op de camping te bemachtigen. Snel weer wat aan het eten doen en dan lekker op ons gemakje koffie. Daarna even het programma voor morgen door nemen en dan ook weer op tijd naar bed.

Zaterdag 6 september 2008 Salem Bar Harbor 40423

Zo de dag begint minder goed het staat te regenen. We moeten toch verder dus even wachten tot het droog is en dan toch maar snel even douchen, ontbijten en dan gaan we weer. Via Portland en Camden rijden we het grootste gedeelte via de kleine weggetjes af en toe pakken we de tol weg om even op te schieten. Jammer dat het wat bewolkt is je ziet dan niet zoveel. We rijden een flink stuk langs de kust, tussen de bomen en over de vele bruggen. Na een flinke afstand arriveren we bij Bar Harbor, en eenmaal daar aangekomen en gegeten te hebben begint het te regenen en het is ook nog eens flink afgekoeld.

• 07 September 2008 - 11:29

Zusje:

nou qua weer missen jullie niets. Gewoon hetzelfde hier maar ik zou zo willen ruilen want je oude vertrouwde tuintje ziet er dan ook niet zo fijn meer uit.
    Dinsdag is het dan zo ver op de zaak de officiele opening. Als dat maar goed gaat. Ik kon nog niets een gepaste kleiding vinden in de winkels.
    Have fun lieverds. Geniet ook van de evt. regen.
    Heel veel kusjes en knuffels,
    CLM