Woensdag 23 September Mile 300 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Woensdag 23 September Mile 300 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 September Mile 300

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

26 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Pocatello Yellow Stone .

Om kwart voor 8 loopt de wekker af denken we echter in Idoha is er een verschil van een uur dus het is pas kwart voor 7. Nou ja we zijn toch wakker dus we gaan maar douchen en ontbijten. Lekker roereitje. En vervolgens om 9 uur zitten we alweer in de cabine om naar Yellow Stone te gaan. Na een paar uurtjes rijden heeft ook de camper een keertje dorst er moet weer eens getankt worden. We nemen zelf ook maar een bakje koffie met een koek. Rond de klok van 12 arriveren we in Yellow Stone via de West ingang gaan we het park in. We stoppen wij de Lower gyser basin, hier begint het weer te dagen hier zijn we al eens geweest thuis nog maar eens naar de foto’s kijken. Zullen wel straks wel dubbelen tussen zitten maar ja. Na nog een aantal stops op leuke plekjes waar je overigens wel naar toe moest lopen. Wat trouwens wel de moeite waard is, en na diversen gysers komen we dan bij Old Faithful aan. Echter deze gaat niet op uur en tijd. We moeten een kleine 3 kwartier wachten, dus gaan we maar snel een bakje doen. Het wordt steeds drukker dus het zal zo gebeuren de uitbarsting en jawel hoor om iets voor 4 uur is het zover. Het wachten waard. We rijden weer een stukje verder en het word tijd dat we een camping gaan zoeken. Ter vergeefs alles vol. Dan het park maar verlaten via de East side. En op een Campsite een plekje gevonden Newton Creek. Gratis geen stroom geen water alleen een plekje om te slapen. Morgen gaan we weer terug naar Yellow Stone want we hebben nog lang niet alles gezien. De wekker lekker vroeg want de stroom zal ook zo wel op zijn dus dat wordt geen kaarten vanavond. We maken wel even gebruik van de generator om toch even wat extra te op te laden. Echter de telefoon is niet helemaal vol dus. Buiten is het pik donker dus lopen doen we maar niet vanavond want je ziet echt niet waar je naartoe moet.