Zondag 27 September - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zondag 27 September - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zondag 27 September

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

28 September 2009 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Salt Lake City

Wekker loopt vandaag iets later af we slapen lekker uit, en het is feest vandaag dus doen we het rustig aan. Om 9 uur gaan we lekker douchen en daarna gaan we op ons gemakje ontbijten. Roereitje want het is zondag. Daarna gaan we rond de klok van 11 uur naar de receptie want daar zou een free shuttle moeten gaan rond de klok van 10 over 11. Om half 12 is er nog niemand en er wordt gebeld, deze wordt overgeslagen en om kwart over 12 komt er gegarandeerd een. Dus doen we nog maar een bakkie bij de camper. We lopen op ons gemak terug om vervolgens naar Temple Square te gaan. Daar aan gekomen lopen we op ons gemak even rond de tempel. Waarom deze tempel er staat weet ik niet je mag er toch niet in, mag je kunt wel leuke plaatjes maken. Na een klein uurtje rond lopen krijgen we honger en gaan een lekker hapje doen, het is per slot een beetje feest en we moesten een gebakje nemen van Marian dus we lunchen lekker uit. Een club sandwich en een california sandwich. Allebei worden deze natuurlijk weer geserveerd met patat en is dus weer veel te veel. Na het eten lopen we richting station. Oud gebouw en kijken er even rond. Dan lopen we het station door en komen bij een aantal winkeltjes tegen en doen er dus geen inkopen de meeste winkels zijn toch gesloten het is immers zondag. We moeten wel snel zijn want de shuttle gaat om haf 4 alweer terug. Gaan een congrescentrum binnen en krijgen daar een rondleiding. Een beetje kerkelijk gebeuren maar dat is niet hinderlijk. Het is inmiddels al te laat om met de shuttle terug te gaan dus hoe we terugkomen zien we wel. We komen op het dak en je kunt een gedeelte van Salt Lake zien. Veel hoogbouw en dit gebouw is net niet hoog genoeg om een foto te maken. Het is inmiddels al weer half 5 en we lopen op ons gemak terug naar de camping. Lekker in het gloeiende zonnetje en doen onderweg nog ergens een flesje water aan. Op de camping aangekomen snel de koelkast in wat het bier en de cola ligt te popelen. We gaan op ons gemakje in de schaduw zitten want binnen is het te warm net als in het zonnetje. Rond de klok van 7 gaan we op ons gemakje koken. De afwas een bakje en vervolgens is het al weer avond. Ina gaat vanavond toch echt een poging doen om te winnen met kaarten. Tot nu toe wil dat nog niet helemaal lukken het is geloof ik 7-2 voor Ron maar daar komt vanavond toch echt een eind aan.

• 29 September 2009 - 08:31

Marian:

Nee, niet een bakkie! Een taartje!
    XXX