Vrijdag 2 Oktober Mile 199 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Vrijdag 2 Oktober Mile 199 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2 Oktober Mile 199

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

03 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Page Bryce Canon

Zo de wekker loopt om 8 uur af en we zijn er net voor wakker want de klok is weer eens verzet het is hier een uur vroeger. Even lekker douchen want na dat kattewasje van gisteren kunnen we wel weer een lekkere douche gebruiken. Daarna doen we een lekker ontbijtje en vervolgens zitten we voor 9 uur weer in de cockpit maar er moeten ook boodschappen gedaan worden dus eerst even langs de safeway. Zo alles weer in huis en we kunnen op naar Bryce. Niet zo heel ver rijden maar toch nog een 199 mile. Rond een uurtje of 12 zijn we in Bryce. We hebben geleerd van volle campings dus eerst een plekje reserveren. Daarna gaan we op ons gemak eerst een boterham met een natje en vervolgens het park binnen. We stoppen een flink aantal keren. Hele leuke en mooie plaatjes denk ik. Het park is groot alleen je kunt niet overal met de camper komen dus rijden we het grootste stuk de weg is maar 18 mile maar met diversen keren stoppen zijn we toch weer een hele middag bezig. Even wat plaatsen opnoemen waar we gestopt zijn: Sunset Point- Bryce point -Swamp canyon-Aqua canyon-Rainbow point en op nog wat andere uitkijk posten. We doen vanavond lekker makkelijk, restaurant is op de hoek dus we gaan vanavond lekker uit eten. Lopend buffet, eten wat je kan en we gaan dan ook rond terug naar de camper. Wat we daarna doen zal waarschijnlijk wel kaarten worden de kachel aan want ze geven voor vannacht een beetje vorst af alhoewel het op de dag heerlijk weer is. We doen een vest aan want we zitten per slot aardig hoog vanmiddag zelfs op 9119 ft.

• 04 Oktober 2009 - 18:28

Pa En Ma:

Hoi reizigers.Zo te zien op de foto's gaat het wel goed he'.Jullie hebben weer veel gezien,weer een mooie ervaring rijker,jammer dat de laatste week al is aangebroken,maar je weet het, de aow's moeten ook leven dus er moeten ook nog een paar mensen werken.Nog veel plezier en nog veel moois zien Groeten van ons

• 05 Oktober 2009 - 13:44

Marian:

Zelfs al "footjes" aan het tellen...?
    Liefs, Marian