Woensdag 7 Oktober Mile 134 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Woensdag 7 Oktober Mile 134 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 Oktober Mile 134

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Kingman Las Vegas

De wekker loopt niet af we zijn weer eens wakker voor de wekker maar dat geeft toch niet. We gaan eerst even lekker op ons gemakje douche want dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Daarna doen we op ons gemakje ontbijten en zitten vervolgens voor 9 uur alweer in de cockpit. Op naar Las Vegas. We rijden nog een klein stukje route 66 om vervolgens via de 93 bij de Hooverdam uit te komen. Daar stoppen we op een paar plekken waar de camper mag staan dat kan natuurlijk niet overal dus rijden we maar een stukje verder. We nemen een binnenweggetje om in Las Vegas te komen, en zo rond de klok van 12 uur zijn we er dan al weer. Eerst even naar de camping (parkeerplaats) Circus Circus. Dit hebben we snel gevonden, en dan eerst maar snel een boterhammetje eten. Daarna rijden we eerst de strip even op en neer om alles op video vast te leggen. We lijken wel de enigste met een camper die dat aandurft. Maar ja we hebben dan ook een ervaren chauffeur achter het stuur zitten. Nu nog zorgen dat camper nog heel blijft, zou een beetje raar zijn dat er in de laatste dagen iets gebeurd. Snel terug naar de camping om vervolgens de benenwagen te nemen. We staan trouwens bijna onder Grissoms toren dus we slapen vannacht echt veilig. We eten iets in de stad en zien wel wat we verders doen. Morgen moeten we de camper alweer inleveren 4 weken vliegen voorbij. Morgen een beetje op tijd eruit tassen in pakken en de camper nog een beetje schoon maken. We lopen op ons gemak naar Grissoms toren maar dat is toch verder lopen dan we dachten maar we zijn er toch geweest. Natuurlijk gaan we met de lift naar boven een mooi gezidht al die lampjes. Van hieruit is het ook maar een klein stukje naar de camper. Nemen er een lekker hapje mexicaans en lopen dan op ons gemak terug naar de camping het is al weer laat. Lekker slapen en morgen ochtend de koffers inpakken en de camper schoonmaken.