Vrijdag 9 Oktober - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 Oktober - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 Oktober

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

12 Oktober 2009 | Nederland, Oudenbosch

Las Vegas Brussel

Nou nu is het echt bijna voorbij, de wekker loopt om half 5 af. Even een lekkere douche en dan snel de koffer dicht. Een extra rugzak bij want we hebben denk ik te veel bij, en hier zijn ze nogal strikt in gewicht vandaar. Wel iets meer te dragen maar dat komt wel goed. Even uit checken en vervolgens de taxi in. Loopt tot nu toe allemaal op rolletjes. Eenmaal op het vliegveld weer inchecken natuurlijk. En jawel hoor wel plaatsen in het vliegtuig maar Ron voorin en Ina achterin, dat moeten we nog wel even veranderen dus snel naar binnen om dit even recht te zetten. De volgende vlucht kan pas in Washington. Nou geregeld dus kunnen we van Las Vegas naar Washington toch naast elkaar zitten. Nu dit geregeld is kunnen we kijken of we ergens nog een hapje kunnen doen want in het vliegtuig krijgen we alleen maar iets te drinken. Een broodje met ei. Niet echt bijzonder maar bij gebrek aan beter eten we toch nog iets. Nog een lekker bakje koffie en dan is het alweer tijd om in te stappen. Een kleine 4 uurtjes vliegen korter dan op de papieren staat maar dat is natuurlijk niet erg liever korter dan langer. Slapen lukt natuurlijk niet want we zijn net wakker. Eenmaal in Washington aangekomen snel weer naar een balie voor een plek naast elkaar in het vliegtuig. Dat was ook zo geregeld en konden we dus op ons gemak iets gaan eten. Een hamburger deze hebben we nog niet zo heel veel op dus, dat gaat er nu wel in. Een kleine cola (grote beker dus) en de tijd is nog niet voorbij dus doen we ergens nog een lekker pilsje. Om half 8 is het dan zover we kunnen instappen. Blijkt dus dat we een plek hebben met extra beenruimte en dat is best wel lekker. Na een klein uurtje krijgen we een kleine maaltijd en kunnen we kijken of we kunnen slapen. Ron doet wat hazenslaapjes en Ina lukt het maar niet om te slapen dus die blijft wat tv kijken.