1-11 Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu 1-11 Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

1-11 Bali

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

03 November 2011 | Indonesië, Sanur

Om 8 uur loopt de wekker af we hebbben dus een beetje uitgeslapen. Vlug naar het ontbijt wat vies tegen valt alleen brood met jam de rest moet je kopen Wat een tegenvaller. Om half 10 gaan we de excursies betalen en lopen vervolgens op ons gemak richting het strand. Maar goed dat er schadusw is anders is het dus echt niet uit te houden. We lopen echt op ons gemakje het water gutst langs alle kanten. Snel even ergens iets te drinken halen anders hou je het hier niet vol. Het is inmiddels weer tijd geworden om iets te eten. Een lekker warm bakje soep gaat er natuurlijk altijd in, is trouwens met dit weer ook niet verkeerd. Na het eten gaan we even een duik in het zwembad nemen even afkoelen denken we. Maar ja dat is ook weer niet waar want het water is aardig warm. Maar toch nemen we even een duik. Nog even en dan staat het busje alweer klaar om een korte excursie te doen. We gaan naar de Uluwatu Cliff tempel. Een tempel mooi op de kliffen gelegen. Het stikt er van de aapje klein en groot echter heel brutaal. Brillen en loshangende dingen ritsen ze zo weg. In alle vewarming moeten we natuurlijk ook nog de tempel bekijken want dat wordt bijna vergeten met al die aapjes. Na een klein uurtje rond gewandeld te hebben gaan we door naar de show van de befaamde kecak apen & trance”dance. Als de dans helemaal aan de gang is zien we de zon ook prachtig naar beneden gaan en binnen een zucht is de zon dan ook gedaald. Een pracht zicht en natuurlijk maken we er ook wat plaatjes van. Rond een uurtje of half 8 zijn we weer bij het hotel. Even snel de spullen op de kamer en dan snel een hapje eten. Nemen op ons gemak nog iets te drinken en gaan weer lekker slapen in een lekker koele kamer. Morgen gaan we gewoon weer op tijd uit bed en we zien wel wat we doen.