22 apri Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu 22 apri Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

22 apri Marrakech

Door: ronina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

23 April 2012 | Marokko, Marrakesh

We zijn lekker op tijd wakker. Moeten de koffers nog inpakken en dan kunnen we weg. Om 12 uur zitten we in de auto op naar Schiphol. Het is lekker rustig op de weg dus we zijn er zo. Snel even de auto parkeren en dan op naar de incheckbalie. Aangekomen bij de slagboom wordt het kenteken gechecked en dan kunnen we de auto wegzetten. Dat ging lekker vlot dus kunnen we een hapje eten maar eerst even de koffers afgeven en dat gaat ook van eigen, Instapkaarten hebben we al dus op naar café Amsterdam. Even een lekker bakje koffie en een pilsje. We nemen nog iets te eten want in het vlieguig krijg je niets goedkope vlucht zullen we maar zeggen. Bijna vertrekken we op rijd 5 minutjes later maar dat is het wachten waard. Nu even 3 1/2 zitten en we zijn in Marokko we komen aan in Marrakech en moeten de klok een 2 uurtjes terug zetten want hier is het nog geen zomertijd. Yoessef staat ons met het bordje Kras op te wachten, Iedereen is aanwezig dus kunnen we naar de bus. Grote groep 42 man dus maar snel op naar het hotel want het is inmiddels al weer een uurtje of 8 en we lusten nog wel iets te eten.
Lekker bakje bonensoep en Tanjine, kip wortel en aardappel, als toetje hebben we meloen. Zo nu eerst even een lekker pilsje en dan naar bed het is inmiddels al weer een uurtje of 11 en morgen moeten we al vroeg in de bus zitten 7 uur. We meoten namelijk nog al een eindje rijden en ik verwacht dat de wegen niet net als thuis zijn.