Vrijdag 10 october Flinders Pennshaw 265 Km. - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 october Flinders Pennshaw 265 Km. - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 october Flinders Pennshaw 265 Km.

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

10 Oktober 2014 | Australië, Penneshaw

Zo de walibietjes hebben vannacht lekker geslapen ook wij hebben gelukkig lekker geslapen. Op de standaard tijd loopt de wekker weer af en we gaan natuurlijk eerst weer onder de warme straal door en nemen even een bakkie met een boterham. Om iets voor 9 kunnen we weer vertrekken. Op naar Remarakable Rocks. We zetten de camper weg en gaan een klein stukje lopen, inderdaad remarakable mooie rotspartij helemaal uitgesleten van het weer. Er een rondje omheen gelopen en we gaan weer verder naar Admirals Arch mooie brug uitgesleten door de natuur. Ook zie je hier veel zeehondjes. Ze zijn lekker aan het zwemmen of aan het luieren in de zon. Je ziet heel veel kleintjes. Mooi gezicht. Dan rijden we verder naar Seal Bay. In de tussentijd doen we natuurlijk op zijn tijd een hapje en een drankje. Eenmaal bij Seal Bay vinden we het een beetje tegenvallen. Je ziet niet zo heel veel en bij Admiral Arch kon je ze goed zien en waren ze ook nog actief ook. Het is weer een beetje gaan waaien dus snel terug naar de camper even nog een stukje rijden en we nemen de afslag naar Emu. Ook een leuk klein plaatsje met een klein steigertje. Daar doen we dan voor het eerst 's middag even de luikjes dicht. We rijden vervolgens naar Kingscote waar de pelikanen om 5 uur gevoerd worden. Zitten er misschien al wel 30 te wachten en er komen er nog steeds aanvliegen. Mooi gezicht. De pelikanen worden op deze plek dagelijks gevoerd dus ze blijven terug komen. Daarna rijden we op ons gemak terug naar Penneshaw want vandaar moeten we morgen weer met de ferrie naar het vasteland. Even snel een lekker koud glas drinken en dan is het alweer tijd om te gaan eten. Snel de afwas en de route voor morgen verder uitstippelen. Misschien nog een kaartje leggen en dan weer lekker op tijd naar bed. Na 2 potjes is het inderdaad tijd om naar bed te gaan.