Maandag 20 april Luang Prabang Vang Vieng. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Maandag 20 april Luang Prabang Vang Vieng. - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Maandag 20 april Luang Prabang Vang Vieng.

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

20 April 2015 | Laos, Luang Prabang

Maandag 20 april Luang Prabang Vang Vieng.
Om 8 uur zitten we in de Took Took om naar de bus te gaan. Grotere bussen mogen de stad niet in vandaar. Er staat een mooie roze bus voor ons klaar daar zullen we een aantal dagen mee rond trekken tot we de Laos grens overgaan maar zien wat we dan weer krijgen. Moeten vandaag wel weer een poosje in de bus door een mooi slingerlandschap. Echter is de weg niet zo goed dus zitten er nogal wat gaten in de weg. We klimmen tot een 1500 tot 1800 meter hoogte en je kijkt soms nog al eens de diepte en je kunt dus ook ver kijken. Rond een uurtje of 10 stoppen we om iets te drinken en stappen vervolgens de bus weer in om verder te rijden. We rijden langs het Karstgebergte mooie route. Rond 1 uur doen we een hapje. Bami deze reis want waar we wilden gaan eten zat vol dus dan maar bami. Ook lekker trouwens. We stappen weer in om het laatste stukje naar Vang Vieng te rijden. Daar komen we rond 4 uur aan snel de koffer naar de kamer en we gaan nog een klein stukje lopen. Is maar een klein dorp dus zijn we zo uitgewandeld. Het is nog steeds warm dus nemen we een lekker koud glas drinken. Om half 6 zijn we weer terug in het hotel. Leuke kleine huisjes aan elkaar geschakeld. Even een lekkere frisse douche en om 7 uur gaan we weer een hapje eten. We zoeken het niet zo ver want we eten bij de buren. Zijn best wel warme dagen dus ben je vroeg gaar. Dan maar lekker op tijd naar bed want morgen vroeg gaan we weer op stap.