Zondag 13 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zondag 13 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zondag 13 september

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

16 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas

De wekker is niet afgelopen we waren allebei al wakker. Slecht geslapen veel hazenslaappies gedaan. Hopelijk gaat dit aankomende nacht een stuk beter. Even lekker een douche en dan gaan we ergens ontbijten. Gewoon in de shopping mall van het hotel met de vele winkeltjes en natuurlijk ook veel eet tentjes. Iets gevonden en we eten op ons gemakkie. Na het ontbijt gaan we de strip af. We lopen in de schaduw want het is verschrikkelijk warm. We beginnen in Paris waar we de Eiffeltoren in gaan om over de stad uit te kijken. Je kunt bijna de hele strip zien. Vervolgens gaan we het casino in helemaal in de stijl van de Eiffeltoren leuk gezicht. We gaan via de winkels lekker koel. Zonder dat we er erg in hebben komen we in het volgende casino uit Balleys licht gewoon naast elkaar en onderling met elkaar verbonden. De tijd tikt door en het is alweer een uur of 1 en de inwendige mens wil ook weer iets. We schieten een of ander tentje binnen en gaan op ons gemakje zitten, nemen een lekker pintje erbij met een lekker broodje. In de tussentijd kijken we met heel veel Amerikanen naar de football op de vele schermen dit hier binnen staan. Maar het is weer tijd om te gaan.We lopen weer een stukkie langs buiten verschrikkelijk warm dus maar snel de schaduw opgezocht. Ook de andere casino’s binnen gelopen. Zoveel van die gok automaten heb ik nog niet bij elkaar gezien. Alhoewel er niet zoveel bezet zijn, zal de recessie wel zijn. De schaduw is inmiddels helemaal weg dus nu lopen we recht in de zon. Naar onze mening is het warmer dan 35 graden en dat is toch eigenlijk te warm voor de tijd van het jaar zeggen ze hier. Nou dan maar snel een casino in om af te koelen. In Ceasar nog even snel een pilsje en het is alweer half 6 de voetjes worden een beetje moe en zij verschikkelijk warm, en het is tijd om even een tukkie te doen vannacht ook niet helemaal lekker geslapen dus. Ook dat tukkie lukt niet erg en we gaan dus een lekker stukkie lopen. Vanavond gaan we naar de peepshow in het hotel. Maar eerst gaan we ergens een hapje doen. We lopen in de shopping mall van het hotel helemaal overdekt en gaan een Haiwaans tentje binnen en nemen beide een hamburger met patatjes. De laatste voor de eerste dagen want morgen koken we natuurlijk weer in ons campertje. Om 9 uur gaan we naar de peepshow leuke show en goed in elkaar gezet en veel gelachen. Rond de klok van 11 uur is de show afgelopen en nemen we nog een afzakkertje en gaan dan slapen. Je merkt dus wel iets van een tijd verschil. We nemen op de kamer nog een pilsje kijken nog even naar het prachtige uitzicht aan de voorzijde van het hotel de fonteinen en de vele lichtjes van de Eiffeltoren en dan gaan we slapen. Weer de wekker op 9 uur want om 11 uur moeten we uitgechecked zijn.