Zaterdag 19 september Mile 239 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zaterdag 19 september Mile 239 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zaterdag 19 september Mile 239

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

20 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

San Francisco Lake Tahoe

De wekker maar weer gezet want we gaan een klein stukje rijden niet zo veel. Maar wel binnendoor en dan ben je iets langer onderweg. Om 9 uur vertrekken we en gaan op weg naar Lake Tahoe. De TT aan en we rijden weer vermijdt snelweg dus binnendoor zo veel als kan. Hier heb je niet zoveel van de binnendoor weggetjes dan bij ons. Na een koffie en tankstop vind Ron een leuk weggetje. Eigenlijk helemaal niet bekwaam voor een camper maar Ron rijdt gewoon door. Ina is helemaal niet in haar sas maar ja we moeten verder. Blijkt dat er geen doorkomen aan is en moeten we boven op de berg toch keren wat eigenlijk helemaal niet kan maar we moeten want verder kunnen we niet. Als we eenmaal weer beneden zij gekomen gaan we eerst even een boterham met wat te drinken. Even bekomen van de schrik een half uurtje geleden. Zandpadje nemen we dus echt niet meer (denk ik). Nu weer verder naar Lake Tahoe. Rond een uurtje of 2 arriveren we daar en gaan op zoek naar een plaats voor de camper. Op de eerste camping geen stroom dus we rijden een stukje verder daar hebben we al snel een plekje. We rijden snel een stukje terug want daar stonden allemaal oude auto’s en het is nog vroeg dus gaan we een kijkje nemen. Van alles staat er cadillac buick t-fordjes en nog veel meer. Nog niet zo makkelijk om er te komen want een plek voor de camper is natuurlijk niet zo snel gevonden. Toch even lekker op ons gemak een beetje rond gekeken en daarna nog snel even naar de winkel. Op ons gemak weer het een en ander in elkaar flansen om te eten en het is alweer avond.
Doen nog een rondje over de camping een potje kaarten en het is alweer tijd om te gaan slapen.

• 20 September 2009 - 09:33

Lia:

Hoi Ron en Ina,

Hey broertje, niet meer doen he, van die zandweggetjes de berg op en af!! Het zweet stond in mijn handen toen ik het las ;).
    Wat is de stand met 1000?
    Tommie 'n keertje ontsnapt maar begreep al snel wat de bedoeling was :)
    Hier ook super de puper weer dit weekend, dus ga er vandaag nog even van genieten, heerlijk.

Dikke XXX