Zondag 4 Oktober Mile 206 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zondag 4 Oktober Mile 206 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zondag 4 Oktober Mile 206

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

07 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Zion North Rim Grand Canyon

Het was weer lekker slapen onder 1 dekentje dus het was goed weer vannacht. Gister avond was het gewoon lekker buiten dus zijn we laat gaan kaarten. Ron heeft weer 2 keer gewonnen en Ina maar 1 keer. Nou ja we zijn bezig ’s avonds. Eerst even lekker ontbijten want het is zondag vandaag dus doen we het lekker rustig aan. Even een lekkere douche en dan ontbijten roereitje zoals alleen Ina kan maken zegt Ron. Om half 10 zitten we weer in de cockpit en rijden de 2e weg in in Zion NP niet zo druk als gisteren en ook niet zo bekend. De weg loopt dood dus moeten we terug maar dat wisten we al. Weer een aantal mooie plaatjes geschoten en we rijden vervolgens richting de Grand Canyon. Ook willen we de North Rim zien dus doen we er gewoon wat langer over. Eenmaal aangekomen aan het eind van de weg die naar de North Rim gaat. Hier komen we een camping tegen en vragen eerst maar eens of er een plekje vrij is. Staat wel dat deze Full is maar toch proberen we het even. En jawel hoor een plekje dus slapen kunnen we vannacht weer. We nemen op ons gemak een boterhammetje en gaan vervolgens weer verder. Op naar het visitor center. Blijkt dat de weg die we willen nemen afgesloten is door het slechte weer veel wind maar geen regen, dus moeten we weer terug. We lopen bij de lodge een rondje en daar heb je ook een wandel padje (Geen Ina weggetje) waar je over de Grand Canyon uit kunt kijken. We schieten wat plaatjes en gaan op ons gemak terug naar de camping. We zullen niet te laat eten want we hebben geen stroom aansluiting en het zal wel weer koud worden vannacht want het staat hier aardig te waaien. We hebben vanavond macaroni en doen daarna voor in de shop nog even een bakje daarna een potje kaarten en dan naar bed. Morgen weer vroeg op moeten ver rijden om aan de andere kant te komen. Zo eindelijk een keertje gelukt 2 maal gewonnen met kaarten dus Ina loopt al aardig in.

• 08 Oktober 2009 - 11:27

Marian:

Dat je het even weet Ina..... Ron heeft gewoon geen zin om dat eitje voor jou te maken ;-)
    xxx