Dinsdag 22 September Mile 338 - Reisverslag uit Pocatello, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Dinsdag 22 September Mile 338 - Reisverslag uit Pocatello, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 22 September Mile 338

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

23 September 2009 | Verenigde Staten, Pocatello

Wells Pocatello

Om iets over half 8 loopt de wekker af. Gelukkig goed geslapen het is niet warm maar ook niet koud
’s nachts. Slapen gaat dus gelukkig al weer beter. Eerst even lekker douchen en dan ontbijten. Om 9 uur gaan we weer verder. Op naar Twin Falls weer een lekker stuk rijden maar stoppen doen we vandaag iets meer dan gisteren. Eerst rijden we bij Twin Falls naar Balanced Rock een lekker achteraf weggetje waar Ron weer helemaal in zijn sas is. Niet zo’n smal weggetje als van de week dat doen we niet meer. Onder weg nemen we een lekker bakje koffie en natuurlijk ’s middags een lekkere boterham in de camper. Na een tijdje rijden komen we natuurlijk ook de Snake River tegen. Stoppen we natuurlijk om een plaatje te schieten en vervolgens rijden we weer verder. Shoshone watervallen. Dit is meer een dam met diversen watervallen. Toch even gestopt en ook kijk je weer uit over de Snake. We hebben vandaag alweer voldoende gereden en zoeken een camping op. We slapen vannacht in Pocatello. Eerst op ons gemakje een lekker stukje lopen want zitten hebben we vandaag al weer genoeg gedaan. Om half 7 beginnen we aan het eten. Het is hier al vroeg donker en je kunt merken dat we wat hoger zitten het is hier ’s avonds gewoon koud. Gisteren avond allebei voor het eerst een vest aangehad. En een deken bij op bed want het lijkt wel een diepvrieskist ’s nachts.
Op de dag is het trouwens nog steeds T-shirten weer. Nu nog even de afwas en een bakje, nog even de post checken en dan is het alweer ver tijd om naar bed te gaan. Echter eerst nog een potje kaarten, want Ina moet echt revanche nemen op Ron gisteren avond weer 2 potjes gewonnen.

• 23 September 2009 - 16:22

Marian:

Gewoon leren bluffen Ina. Je gezicht uit de plooi en je verstand op nul. Gegarandeerd dat je een keertje zal winnen met kaarten.
    XXX

• 25 September 2009 - 12:37

Pa En Ma:

We zijn weer terug uit Friesland We hebben al jullie verslagen gelezen En de foto's zijn ook mooi vooral de walrussen
    We hebben totaal 350 km gefietst Vanmorgen de kaart gekregen Amuseren jullie je maar lekker en wees voorzichtig Groeten van Pa en Ma

• 25 September 2009 - 12:44

Richard:

jullie reis ziet er mooi uit. in death valley heb ik dezelfde foto's gemaakt.
    Ron, wel gewoon op de verharde wegen blijven hè.

nog veel plezier.