Donderdag 24 september Mile 148 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Donderdag 24 september Mile 148 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 september Mile 148

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

26 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yellow Stone

Zo we worden niet van de wekker wakker want die is leeg en we hebben een plek die niks kost maar ook niks heeft dus worden we pas om half 9 wakker. Snel een katte wasje en we zijn maar weer eens op weg. Eerst even tanken en we doen eens gek en nemen een lekker ontbijtje buiten de camper. We hebben toch gratis geslapen dus. Om half 10 zijn we weer in Yellow Stone en gaan verder met de rond rit. Als eerste rijden we door de Grand Canyon van Yellow Stone. Mooi gezicht. Vervolgens komen we bij de Falls uit. Stoppen om een stukje te filmen en een plaatje te schieten en we rijden weer verder door Hayden Valley, wat kleine heuveltjes met af en toe een verdwaalde bizon. Dan komen we bij Tower Fall een waterval die erg diep valt en waar je ook erg diep kunt kijken. We doen nog een bakje soep en een beker cola de kleinste graag. Heb je bijna nog een liter niet allemaal cola het meeste is ijs. En we gaan weer verder naar Mammoth Springs. Daar liggen de rendieren bij de mensen in de voortuin. We mogen nergens stoppen maar we weten toch een plaatje te schieten. We lopen nog een stukje naar boven om wat plaatjes te schieten en vervolgens gaan we weer terug richting camping die we vanmorgen al besproken hebben want gisteren rond de klok van 6 uur was deze helemaal vol dus hebben we maar het zekere voor het onzekere genomen. Rond een uurtje of 4 zijn we terug en nemen op ons gemakje iets te drinken. Lopen nog een rondje en gaan dan op ons gemak zitten. Rond een uurtje of half 7 aan het eten beginnen en dan is het alweer avond. Morgen rijden we op ons gemak richting de Grand Teton. Ook daar kun je doorheen rijden hebben we vorige keer echter niet gedaan. Nu hebben we de tijd aan ons zelf dus. Vanavond op ons gemak een kaartje leggen denk ik en weer lekker op tijd naar bed.