Vrijdag 25 September Mile 153 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 September Mile 153 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 September Mile 153

Door: Ron en Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

26 September 2009 | Verenigde Staten, Jackson

Yellow Stone Jackson

De wekker loopt vandaag wel af hebben gisteren alles weer op kunnen laden. Het is 7 uur we wassen ons zelf en gaan vervolgens een ontbijtje doen in de camper. Want in deze buurt vind je dus geen restaurant. Het is hier aardig koud want iedereen loopt met handschoenen en een dik vest aan. Om 8 uur zitten we weer in de cabine op weg naar de Grand Tetons maar eerst moeten we nog een stukje door Yellow Stone. Het is vandaag erg heiig in de Tetons dus mooie plaatjes schieten is er niet zo bij. Toch nog een aantal leuke plaatjes kunnen schieten. We nemen de ring die door de Tetons loopt en je kunt al aardig zien dat het hier herfst wordt de kleuren van de bomen zijn al aan het veranderen. We willen ook nog even lekker een bakje doen maar van zitten is hier geen sprake koffie wordt ingeschonken in een beker en je kunt weer gaan. Dan drinken we het maar buiten op. Het is inmiddels al wel weer wat warmer geworden. Rond de klok van 1 krijgen we weer trek. Doen een lekker spiegeleitje in de camper en nemen gelijk een poosje rust. Mooi uitzicht vanuit de camper. Dan rijden we op ons gemakje naar Jackson een redelijk plaatsje en daar doen we gelijk even boodschappen. Dat even werd wel wat langer de kassa was op hol geslagen. In de buurt maar een camping opgezocht om vannacht te slapen. Een keer een camping die in de buurt van de stad of dorp, is weer niet wat het hier is. Dus eten we vanavond uit. Ron heeft een Chinees gevonden dus daar doen we vanavond een hapje. Ook lekker op loopafstand dus gelijk een avond wandeling. Morgen rijden we op ons gemakje naar Salt Lake is nog een flink eindje rijden dus weer op tijd eruit.

• 26 September 2009 - 09:10

Lia:

Hey broertje en zusje,

Lijkt mij fantastisch om in jullie omgeving de herfst in aantocht te zien.
    Hier is het nu toch ook al een beetje te merken sávonds en s'morgens, overdag is het nog heerlijk weer.
    Morgen wordt zo'n 23 graden verwacht maar dat zal dan ook wel gelijk afscheid worden van een hele mooie lange zomer.
    Dus, we gaan er morgen nog even van genieten.

Haha, nu weten wij hier nog steeds niet hoe het staat met 1000!?
    Je houdt er voor ons de spanning er wel in hoor!

Gisteren jullie kaart gekregen. Leuke verrassing.

Nou, ik wij weer eens boodschapjes doen, we moeten ook hier zo af en toe eens eten ;)

X X X X X van ons alle 5.

x tommie
    x kikkie

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    uit de vissenbak.