Zondag 28 september Sydney Blue Mountains (Katoomb - Reisverslag uit Blue Mountain, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zondag 28 september Sydney Blue Mountains (Katoomb - Reisverslag uit Blue Mountain, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zondag 28 september Sydney Blue Mountains (Katoomb

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

28 September 2014 | Australië, Blue Mountain

Zo lekker geslapen en voor de wekker wakker maar ja na een uurtje of 9 slapen moet dat wel genoeg zijn toch. Even lekker op ons gemak een douche en dan toch maar even een ontbijt want wie weet hoe laat we de camper in ons bezit hebben en hoe laat we dan weer kunnen eten . Het verhuur bedrijf zit om de hoek dus we lopen op ons gemak en halen straks de koffers wel op. Om een uurtje of 10 rijden we dan weg in de camper op de teller staat 37730 nog niet zo heel veel dus. Leuke camper met aan de voorzijde een appart zitje deze reis dus het bed kan opgedekt blijven. Hierdoor is er wel iets minder plek om e.e.a. op te bergen maar dat lossen we gaande weg we op. Snel de koffers halen en we kunnen. De tomtom aan die is ook weer blij dat ze in actie mag komen. Op naar de Blue Mountains. Is niet ver van Sydney dus zijn we er dan ook zo. We hebben een camping gevonden in Katoomba vlak bij de The Tree Sisters waar we morgen meer van gaan bekijken Eerst doen we natuurlijk eerst ook nog even boodschappen anders hebben we geen eten en geen drinken. Snel eerst even naar de Woolworth en ook nog een naar liquorland en dan zijn we er helemaal klaar voor. We hebben geluk schijnt hier dus voorjaarvakantie te zijn en diversen campings zitten al aardig vol.Maar we hebben een plekkie. Omdat het nog aardig vroeg is gaan we dus nog een stukje rijden.We hadden wat bordjes gezien Wentworth Fallsn dus daar rijden we dan maar naartoe. Camper even ergens gepareerd en lopen naar een lookout point. De waterval is te zien maar er is niet zo heel veel water. Een klein stukje verder heb je de Princes Rock lookout en die route nemen we dan ook. Niet zo’n hele lange route maar wel een mooie plaatjes. Weer terug rijden we nog een stukje over de Blue Mountain Drive een route waar je alle bezienswaardigheden tegen komt. Maar we stappen nog niet uit. Morgen de hele dag de tijd om te gaan kijken. Het is alweer een uurtje of 5 en snel terug naar de camping. Eerst alle koffers maar eens uitpakken en alles een plekje geven. Daarna eerst even drinken en dan eten. Kip Hawai met rijst. Weer lekker gegeten. Even bakkie koffie en dan nog een paar lekkere drankjes en dan is het alweer tijd om te gaan slapen. Niet zo heel laat want de reis zit nog een beetje in de benen. Morgen weer op tijd eruit de Blue Mountains nader onderzoeken.