Dinsdag 21 october Lancelin Perth 190 Km - Reisverslag uit Lancelin Island, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 october Lancelin Perth 190 Km - Reisverslag uit Lancelin Island, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 october Lancelin Perth 190 Km

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

21 Oktober 2014 | Australië, Lancelin Island

Lekker vroeg uit de veren weer. Even een lekkere douche en een ontbijtje en we kunnen weer. Eerst rijden we nog even naar de hagelwitten duinen in Lancelin. Hier kun je sandboarden quat rijden en nog meer van dit soort dingen, We zijn nog helemaal alleen en rijden de camper zo ver we kunnen. Lopen op ons gemak een stukje naar boven want nu is het nog niet zo warm. Even wat plaatjes en we kunnen weer op naar Perth de laatste bestemming. Is niet zo heel ver rijden maar we hebben weer een alternatieve route en die is weer een stuk leuker rijden dan de highway. Van tante Wil hebben we het adres Marcella gekregen en we komen toevallig langs de wijk Stirling dus gaan we even kijken of ze thuis is. Niemand thuis er zal wel gewerkt moeten worden het is immers een door de weekse dag. We rijden eerst even naar de camping om maar gelijk een plekje te reserveren voor 2 nachtjes. Daarna gaan we met de camper nog even de stad in. Maar dat onbelompte ding kun je dus nergens kwijt. Op een parkeerplaats maar snel even een plaatje van de skyline en we rijden weer verder. Nog even snel wat boodschappen doen en we kunnen vanavond ook weer eten. Doen ergens een hamburgetje en rijden op ons gemak richting camping, Even lekker op ons gemak buiten zitten het weer is er eindelijk een beetje naar. Op ons gemak een hapje en een drankje en rond een uurtje of 7 beginnen we weer met het eten. Vis rijst en erwten. Smaakt weer prima. Morgen gaan we met de trein naar Perth en dar rijdt ook nog een bus die langs de bezienswaardigheden gaat en deze blijkt gratis te zijn. We leggen weer een kaartje en gaan weer op tijd naar bed. Om 10 uur is er immers geen leven meer op de campings ligt iedereen plat en dat zijn wij dus helemaal niet gewoon