Zondag 5 october Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zondag 5 october Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zondag 5 october Melbourne

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

05 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Nou weer wakker geweest grr. Maar daar veranderen we niets aan. Toch nog in slaap kunnen komen. Om half 9 loopt de wekker af. Iets later want anders zijn we veels te vroeg in de stad. De camper heeft vandaag een rust dag, we gaan met de tram. Eest even ontbijten. Het is zondag dus natuurlijk een eitje. Om 10 uur lopen we naar de winkel moeten namelijk eerst een kaartje voor de tram kopen. Hiermee kun je de hele dag reizen in Melbourne. We gaan met lijn 11 naar de stad. Stappen uit in Collinsstreet. Eerst even een koffie stop. Vervolgens gaan we naar Elisabeth Market een leuke markt met heel veel nep artikelen. Nemen alvast wel wat Tshirts mee voor ons zelf. Lopen weer een stukje verder en inmiddels is het alweer een uurtje of 1 dus tijd om een broodje of zo te eten. Bij de M hebben ze tegenwoordig ook lunch broodjes maar die kunnen ze beter gelijk niet meer verkopen niet echt lekker, maar vult wel de maag. Vervolgens lopen we richting station. En doen aan de Yarra river een lekker koud glas drinken. Daar stappen we op lijn 35 een oud trammetje die een rondje door de stad doet en je kunt uitstappen bij de bezienswaardigheden. We stappen bij de Victoria Harbour even uit en lopen er een rondje. Ugg winkel gevonden maar voor Claudia en Laura nog niets gevonden. We gaan op ons gemak nog even lekker een glaasje drinken en dan is het alweer een uurtje of 6 en dus tijd om terug te gaan naar de camping. Daar doen we eerst even een lekker koud glas inschenken en beginnen dan rond een uurtje of 8 aan het eten. Carbonaatje zonder bot aardappelpuree en erwten en peentjes. Dat zal er wel weer in gaan. Nog even de afwas en we kunnen nog even lekker op ons gemak napraten over de dag.Morgen weer verder. De wekker weer op half 8.