Zaterdag 11 october Penneshaw Adelaide 120 Km - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 october Penneshaw Adelaide 120 Km - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 october Penneshaw Adelaide 120 Km

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

11 Oktober 2014 | Australië, Adelaide

Lekker geslapen vannacht. Nu nog even lekker een frisse douche een ontbijtje en we kunnen weer. Eerst verschonen we even het bed en halen weer eens een bezem en een natte doek door de tent. Moet toch een beetje schoon blijven. We hebben een reservering voor 11.30 uur om met de ferrie terug te gaan. We zijn al klaar dus maar eens kijken of we toevallig eerder mee kunnen. We melden ons bij de incheck balie en we worden op een wachtlijst gezet. Moeten dan echter wel in de camper blijven zitten maar dat is niet zo erg. We hebben geluk er is plek dus we kunnen mee. Toch weer een uurtje gewonnen. Nu zijn we om half 12 weer aan het rijden anders waren we pas gaan varen. Op naar Adelaide. Als we nog een beetje tijd hebben gaan we even shoppen.n Het is niet druk op de weg dus we kunnen lekker door rijden. Voor het eerst in dagen komen we stoplichten tegen. Zo zie je wel dat je ergens op het vaste land aangekomen bent. Rond een uurtje of 3 zijn we op de camping laten de camper staan en lopen op ons gemak naar de stad. Waar we eerst even een late lunch doen. Pizza samen 1 en natuurlijk omdat we niet meer hoeven te rijden een lekker koud glas drinken. Even snel langs de winkels en het is al weer bijna sluitingstijd. Hier gaat alles gewoon om 5 uur dicht. Onderweg nemen we nog een lekker glas en rond een uurtje of 6 zijn we weer terug op de camping. Lang genoeg geshopped. Nemen eerst even een lekker hapje en op 7 uur gaan we met het eten beginnen. Lekker gekookte aardappels erwten peentjes en snitzel. Na het eten gewoon weer de afwas doen want in de camper hebben we geen vaatwasser dus zelf maar snel even doen. Alles weer op zijn plek en rond een uurtje of half 9 nemen we nog een lekker glas en iets erbij. Morgen weer verder waar we nu uitkomen weten we nog niet we zien het wel. Moeten nu wel richting Perth anders moeten we straks nog gaan jakken en jagen.