Maandag 13 april Oudenbosch Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Maandag 13 april Oudenbosch Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Maandag 13 april Oudenbosch Amsterdam

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

13 April 2015 | Nederland, Amsterdam

Maandag 13 april Oudenbosch Amsterdam
We zijn met de wekker wakker rond een uurtje of 9. We gaan ons maar gereed maken o m te vertrekken. Eerst even en klein ontbijtje de koffers inpakken en lekkere frisse douche en dan kunnen we. Rond 12 uur zitten we in de auto op weg naar de vakantie. Eenmaal bij het hotel aangekomen kunnen we gelijk de koffers kwijt en stappen we op de pendel bus naar Schiphol. We gaan op ons gemakje de stad Amsterdam maar even bekijken we zijn toch vroeg en anders is er toch niet te doen. Eerst even met de pendelbus naar Schiphol en dan met de trein naar Amsterdam. Tjok vol zit de trein maar we stappen toch maar in. Met een klein kwartiertje zijn we in de stad. Eerst even wat drinken want dat is alweer een poosje geleden, Nog even een hotdog en we kunnen er weer tegen aan. We lopen via Damrak naar de Dam lopen een stukje via Rokin. We doen een stukje langs de Amstel en komen dan toevallig. Ja heel toevallig toch in rose buurt te recht, Heel veel ramen gesloten maar het is dan ook nog vroeg, Lopen nog even door de Warmoestraat en komen dan weer op de Dam uit. Lopen op ons gemak weer terug naar het station en besluiten dan nog om een kleine rondvaart te doen maar eerst natuurlijk nog even een pilsje. Leuk rondvaartje van een uurtje om 6 uur pakken we de trein weer terug naar het hotel. Daar nemen we een pilsje en gaan dan op ons gemak lekker een hapje eten. Satë met frietjes zal wel de laatste keer zijn want de rest van de vakantie zullen we wel rijst eten. Rond een uurtje of half 10 nemen we in het hotel nog een paar pilsjes en gaan dan maar lekker slapen. Morgen hoeven we niet zo vroeg uit bed want we vliegen pas om 14.15 uur dus eerst even lekker ontbijten.