Donderdag 17 October Innisfail Townsville 341 km. - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Donderdag 17 October Innisfail Townsville 341 km. - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Donderdag 17 October Innisfail Townsville 341 km.

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

21 Oktober 2013 | Australië, Innisfail

Donderdag 17 October Innisfail Townsville 341 km.
De wekker loopt weer op de normale tijd af. En rond een uurtje of half 10 zitten we weer in de bus om verder te gaan. Heeft vannacht aardig staan regenen maar ja dan slaap en is het niet zo erg. Het is wel droog maar niet echt zonnig de temperatuur is wel gewoon normaal maar ja daar zijn we al een beetje aan gewend. We rijden nog een rondje door het dorpje Innisfail en gaan dan weer verder nemen de A1 en rijden op ons gemakje verder. Nemen een weggetje naar rechts en komen dan uit bij Mission Beach leuk rijden en komen bij het strand uit. Weer via de andere weg terug naar de A1 zou bij ons de rijksweg zijn echter hier een 2baans weg. Dus echt hard rijden kan hier niet. Maar ja we hebben de tijd dus. We slaan weer ergens af en komen in Halifax uit echt een klein dorpje 3 huizen 4 winkels en een benzinepomp. We rijden nog een stukje door naar Lucinda klein haventje en nemen daar een bakje soep met een boterham is de innerlijke mens ook weer voorzien. We rijden weer verder en hopen in Townsville uit te komen. Nog een kleine koffiestop en we kunnen weer. Inderdaad komen we uit in Townsville. Er moet wel even gewassen worden dus doen we vanmiddag maar niets meer even relaxen is ook wel lekker. Rond een uurtje of 6 wordt het weer donker en krijgen we ook weer trek dus even lekker koken. De afwas en dan lekker buiten relaxen, het is lekker buiten dus blijven we lekker buiten zitten. Gaan op tijd weer slapen.