Woensdag 30 October Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Woensdag 30 October Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 October Sydney

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

09 Januari 2014 | Australië, Sydney

Sydney Woensdag 30 October
Omdat we de laatste weken lekker vroeg wakker waren zijn we nu dus ook weer voor de wekker wakker. Even een frisse douche en dan op zoek dan een tentje waar we kunnen ontbijten. Al snel iets gevonden en dus kunnen we lekker ontbijten. Lekker gegeten en dan op naar de bus. Na een poosje komen we aan bij de Opera en stappen dan ook uit. Wat een mensen. Mooi groot, we lopen er een rondje omheen en schieten natuurlijk een paar foto’s. We kijken of we ergens binnen kunnen kijken. Maar om in de concertzaal te komen moet je natuurlijk betalen dus doen we een lekker bakkie. We stappen weer in en doen een overstap op de blauwe route die ook naar de kust gaat. Bij het Bondi Beach stappen we weer uit en lopen er een stukje over het strand. Ook nemen we een lekker broodje en drinken op ons gemak wat. Na een poosje stappen we de bus weer in en gaan we weer verder. Vlak bij de Sydney Tower stappen we uit en lopen we een stukje. Kopen een kaartje om de toren in te gaan. Mooi helder weer dus kunnen we ver over Sydney heen kijken want de toren is het hoogste punt in Sydney. Waar we precies zitten kunnen we niet terug vinden. Even iets drinken en we gaan weer verder. Het is inmiddels alweer een uurtje of 5. We gaan even terug naar het hotel om even een tukkie te doen en om ons op te frissen. We lopen op ons gemak naar Darling Harbour om een hapje te eten. Nog steeds geen kangoeroebiefstuk gegeten dus even iets zoeken. Lekker stukje mals vlees. Nog even een lekker stukje lopen en nog even in de buurt van het hotel een lekker glaasje en dan is het alweer tijd om naar bed te gaan.