Vrijdag 25 October Rainbow Beach Brisbane - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 October Rainbow Beach Brisbane - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 October Rainbow Beach Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

09 Januari 2014 | Australië, Rainbow Beach

Vrijdag 25 October Rainbow Beach Brisbane 266 km
We zijn alweer vroeg wakker een of andere vogel heeft de wekker gezet dus we zijn weer voor de wekker wakker. Nu we toch wakker zijn gaan we maar even douchen en eten gaan we gewoon wat vroeger weg. Om half 9 zitten we dan ook al in de bus om naar Brisbane te rijden. Het is nog vroeg dus nemen we een paar keer een binnen weggetje om nog iets te zien van de natuur. We nemen ook nog de afslag naar Redcliff en doen er een alternatieve route. Leuk door de winkelstraatjes en over een lange dijk door het water arriveren we aan de kant van Brisbane. Het is nog vroeg dus rijden we eerst een stukje door de stad. Je kunt natuurlijk nergens die grote bus kwijt dus we rijden naar de wijk Hawthorne waar Micheline woont. Zoeken er een plaatje voor de bus en gaan met de watertaxi naar de stad. Eerst even een lekker broodje eten en dan nog even de vele winkeltjes langs. Rond een uurtje of 4 gaan we met de watertaxi weer terug naar de bus. Klein stukje rijden en dan zijn we bij Micheline, die is nog om boodschappen dus drinken we in de bus alvast een koud drankje. Na een poosje komt ze thuis en kunnen we even lekker bijkletsen. Omdat we niet precies wisten wanneer we zouden komen heeft ze vandaag gewoon gewerkt en heeft ze nog een afspraak staan vanavond dus gaan we samen een hapje eten bij de chinees. Doen nog een lekker bakje koffie en zijn dan rond een uurtje of half 10 weer terug. Nemen nog even wat te drinken en kletsen nog even met Micheline die is ook weer thuis gekomen. Om een uurtje of half 12 gaan we slapen in een echt bed. Wel raar weer in een echt bed.