Woensdag 15 october Norseman Esperance 425 km - Reisverslag uit Esperance, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Woensdag 15 october Norseman Esperance 425 km - Reisverslag uit Esperance, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 october Norseman Esperance 425 km

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

15 Oktober 2014 | Australië, Esperance

Voor de wekker wakker. Eerst even een lekkere douche en dan een klein ontbijtje en we zijn maar weer eens weg. De volgende bestemming is niet zo heel ver weg. Koffie zat er niet in de gas is op. Dan maar snel een bakkie bij de pomp. We kijken gelijk of we gasfles weer kunnen vullen maar dat lukt niet niemand die dat kan. Dan maar verder rijden en we zien straks dan wel. Eenmaal in Esperance kijken we eerst even of we de gasfles gevuld kunnen krijgen. Op de camping willen ze hem wel vullen en we hebben gelijk een plekkie om te slapen voor vanavond. Esperance staat bekend om zijn parelwitte stranden. Klopt ook inderdaad overal waar je kijkt als je op het strand bent inderdaad parel wtit. We rijden nog een kleine versie van de Great Oceean Drive totale lengte van 40 Km leuk rondje met mooie uitzichten, Stoppen een paar keer en lopen op ons gemak een paar stukjes over het strand. We rijden door naar Cape le Grand National park en doen daar eerst even een hapje. Kan ook wel weer want het is al weer een uurtje of 2. Mooie routes die steeds op het strand uitkomen. De walibies zijn er niet maar toch zijn het mooie stranden. Rond een uurtje of half 5 zijn we op de camping en gaan lekker buiten zitten is eindelijk een beetje warmer geworden, Het enigste nadeel daarvan is vliegen, Maar die moet je dan maar voor lief nemen. De buren uit Adelaide komen er gezellig bij zitten. In de tussentijd doen we ook nog even de was en er zijn ook boodschappen gedaan die moeten ook allemaal nog op zijn plek gelegd worden dus we hebben het er maar druk mee zou je bijna zeggen. We gaan weer lekker slapen en morgen gaan we gewoon weer verder.