Woensdag 2 Oktober Cervantes Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Woensdag 2 Oktober Cervantes Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Woensdag 2 Oktober Cervantes Geraldton

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

02 Oktober 2019 | Australië, Geraldton

Woensdag 2 Oktober
Cervantes Geraldton

Om 8.00 uur loopt de wekker af, wat inhoud dat we goed geslapen hebben. National park gaat pas om 9.30 uur open dus heeft het geen nut om te gaan jakken en jagen. Even een lekkere douche. In de tussentijd zorgt Ron voor koffie en dekt de tafel voor het ontbijt. Om 9.15 gaan we weer rijden. Moeten een klein stukje terug rijden want we zijn er gisteren al voorbij gereden maar toen was het al gesloten. Kaartje kopen. $ 15.00 dat valt wel mee. Lekker op ons gemak een paar keer stoppen om foto's te maken en een stukje te lopen. Na een uurtje of 2 gaan we weer verder. Stoppen in Jurien Bay voor wat kleine boodschappen en een bakkie koffie met een koek. Vervolgens rijden we naar Greenough waar een oud dorpje is. Lopen we even rond en gaan verder naar Dangora. Daar zetten we de camper aan het strand en doen we een boterham met een eitje. We zoeken een camping en een gevonden en dat in Geraldton. Big 4 Sunset Beac Holiday Park. Jammer genoeg is het strand gesloten, wilde nog een wandeling maken maar die vlieger gaat dus niet op. Dan maar lekker in het zonnetje naast de camper het is tenslotte vakantie. Rond een uurtje of 19.00 uur wordt het weer tijd om te gaan koken. Pasta vanavond. De afwas weer gedaan en het is weer avond. Een kaartje gelegd en wat gedronken en het is weer tijd om te gaan slapen. Overdag is het hier warm maar 's avonds koelt het wel erg af en zitten we binnen nog net de kachel niet aan. Tijd om te gaan slapen morgen weer een nieuwe dag.