Maandag 21 Oktober Howard Springs Litchfield NP Da - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Maandag 21 Oktober Howard Springs Litchfield NP Da - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Maandag 21 Oktober Howard Springs Litchfield NP Da

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

21 Oktober 2019 | Australië, Darwin

Maandag 21 Oktober
Howard Springs Litchfield NP Darwin

Geen goede nacht gehad veel wakker geweest. Toch de wekker afgelopen. Eerst maar een frisse douche knappen we misschien wel van op. Na het ontbijt gaan we weer op pad. Op naar Litchfield NP. Echter nemen we een afslag te vroeg en hebben dus een stuk gravel weg te pakken. Krijgen zelfs de melding dat we ons op een weg begeven war we eigenlijk niet mogen rijden, maar we rijden heel langzaam door. We komen dus aan de andere kant uit dus hoeven we niet op en neer te rijden. We beginnen dus bij Wangi Falls. Even een verfrissende duik. Tussen de vissen. Krokodillen zitten hier niet dus. Ff een bakkie en we rijden weer verder. Tolmer Falls staat geen water zo warm is het hier. Florence Falls staat volop water maar is een flinke daling en een flinke klim, gezien de temperatuur zoemen we maar wat meer in met de camera. Dus maken we en foto op het uitkijkpunt. Ook mooi. Maken nog wat plaatjes van de Termite Mounds groot en klein heb je ze. Doen een tosti in het Litchfield Tourist Park en rijden op ons gemak naar Darwin. De camping die we zochten is er niet meer dus maar een andere opgezocht voorbij. Nemen even wat te drinken en doen een bakkie soep. Vanavond eten we weer buiten de camping dus.
Ina rijdt Ron neemt een lekker koud pilsje. Veel te warm om zelf te koken. We eten bij Santa fe een klein stukje rijden dus dat gaat wel het is hier wat later donker dus we gaan in het licht weg en in het donker zijn we weer terug. Heerlijk gegeten. Nemen nog wat te drinken en gaan slapen. De airco weer op volle toeren anders lukt slapen zeker niet.