Dinsdag 15 Oktober Lake Argyle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 Oktober Lake Argyle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 Oktober Lake Argyle

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

15 Oktober 2019 | Australië, Kununurra

Dinsdag 15 Oktober
Lake Argyle

We zijn weer lekker op tijd wakker. Staan recht in de zon zijn dus superblij met de airco. Blijven nog even liggen en gaan dan maar ff douchen en ontbijten. Na het ontbijt gaan we een stukje rijden echt maar een stukje want ver kom je hier niet. Even de Dam op foto zetten. Volgens mij de Ord dam hebben ze flink wat jaren over gedaan maar nu hebben ze wel een fantastisch meer. Daarna gaan we natuurlijk even zwemmen in het infinity pool. Van het zwembad kijk je zo het Argly meer in. Stenen zijn zo warm dat je er bijna niet op kunt lopen. Even lekker drogen. Gaan nog even een lunch nuttigen in de camper en om 14.00 uur moeten we in de bus zitten voor onze mini cruise. Lekker relaxen. Na een half uurtje varen mogen we even 5 minuutjes zwemmen in het meer. Deze slaan we even over. De boot legt nog aan op een paar plekken. Vissen voeren. Catfish mooi om te zien. Wel 50 vissen als het er niet meer zijn, krijgen eten anders komen ze niet. Nog een stukje verder varen en ze legt aan bij een eilandje waar Kangoeroes zitten. Een aantal hebben een kleine in de buidel zitten, mooi gezicht. Komen naar ons kijken net als wij naar hen. Varen weer verder en dan mogen we een klein half uurtje zwemmen in het meer. Ver genoeg weg van de krokodillen. Heerlijk water. Na even dobberen weer terug aan boord voor een hapje en een drankje. Een mooie zonsondergang krijgen we te zien. Het is al donker als we weer terug zijn op de camping. Te warm om te koken dus we eten lekker uit. Lekker stuk vlees frietjes en salade. Na het eten nog even wat drinken en dan gaan we weer slapen.