Donderdag 10 Oktober Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Donderdag 10 Oktober Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Donderdag 10 Oktober Broome

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

10 Oktober 2019 | Australië, Broome

Donderdag 10 Oktober
Broome

Ook vandaag zijn we weer voor de wekker wakker. Beginnen al aardig Australiërs te worden, die zijn altijd vroeg wakker niet vreemd ook hier al aardig warm in de morgen. Op ons gemak doen we een ontbijtje en dan gaan we eerst op zoek naar slippers want die zijn kaduk dus moeten er nieuwe komen. In Broome zijn wat meer winkels dus zullen we wel slagen. We doen ook gelijk maar de boodschappen moeten toch eten en drinken gaat in een moeite door. Lopen nog een stukje door Chinatown maar dat is niet echt China Town meer hoor veel andere winkels. Dus lopen we daar maar even langs. Een bakkie en we stappen weer in de bus. Rijden naar het Deep Water Front. Aanleg pier voor rondvaartboten. Rijden nog een stukje verder en komen dan weer op een rood weggetje uit. Gantaeaumepoint. Daar rijden we een klein stukje het strand op niet te ver anders komen we vast te zitten. Even een paar kiekjes schieten en we rijden weer verder naar Cable Beach. Daar doen we in de schaduw een broodje Frankfurter en een lekker koud glas water. We gaan nog even op ons gemak een rondje doen en komen dan vervolgens weer bij Cable Beach uit om daar de zonsondergang te zien, en natuurlijk de kamelen met zonsondergang. We zijn een beetje vroeg dus doen we op ons gemak eerst nog even wat drinken bij Zanders. Rond een uurtje of half zes gaan we het strand op en komen we een holander tegen. Maken een praatje en gaan weer verder. Mooi de kamelen op het strand de zon op de achtergrond en we lopen op ons gemak naar de Sunset bar om daar de zonsondergang te zien. Ron heeft een lekker biertje dus Ina rijdt naar huis. Mooi gezicht het is een mooie zonsondergang. Rond een uurtje of half 7 terug op de camping. Gaan weer achter het fornuis om te koken. Kip met kerrie paprika en wat champignons en we eten weer. De afwas even een lekker frisse douche en snel de airco aan voordat we weer helemaal bezweten zijn. Nemen nog wat te snacken en te drinken en de dag is weer voorbij.