Dinsdag 1 Oktober Perth Rottnes Island Cervante - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 Oktober Perth Rottnes Island Cervante - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 Oktober Perth Rottnes Island Cervante

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

01 Oktober 2019 | Australië, Rottnest Island

Dinsdag 1 Oktober
Perth Rottnes Island Cervantes

We zijn vroeg wakker slapen lukte niet echt dus zijn we vroeg wakker. Douche ontbijten en we zijn weer op weg. Op naar Rottnes Island. Je kan daar een tour doen met de fiets maar natuurlijk ook met de bus. Je weet al wel welke het is geworden. Mooi eiland. Met de boot een klein halfuurtje en dan op naar de bus. Tour van een kleine 90 minuten. Op dit eiland leven Quokka is een een wallaby of ook wel een kleine kangaroe. Leuk om te zien. Het is eigenlijk te warm dus zie je ze niet zitten in de schaduw gaat te snel met de bus. Leuke ronde. Nog even een bakkie met een broodje en dan weer terug naar de camper die aan de overkant is gebleven er mogen hier namelijk geen auto's komen wel bussen natuurlijk anders geen tour. Ook fietsen kan op het eiland maar daar hadden we geen zin in. Eenmaal aan de overkant gaan we alvast richting Nambung National Park waar The Pinaccles zich bevinden. We zijn nog net op tijd op de camping om een plekkie te krijgen moeten alleen morgen betalen. RAC Cervantes HolidayPark. Mooie camping met goed sanitair. Eerst even een lekker drankje en dan is het weet tijd om aan het eten te beginnen. Kip teriaki. Na de afwas nog een bakkie en dan gaan we slapen. De wekker op 8 uur.