Zaterdag 5 October Howard Springs - Reisverslag uit Howard Springs, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 October Howard Springs - Reisverslag uit Howard Springs, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5 October Howard Springs

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

05 Oktober 2013 | Australië, Howard Springs

Zaterdag 5 October Gagudju Howard Spring 416 KM.
De camper staat recht in de zon dus de airco kan het niet bijbenen. Het is nog net te doen maar gaan dus iets eerder weg omdat we voor de wekker wakker zijn. We rijden eerst naar Yellow Water is dicht bij de camping. Mooi natuur gebied en lopen en klein stukkie. Bij Muirella stoppen we even en stekken we de benen. 2 stappen 1 slok water o moeders wat is het heet. We gaan weer verder om naar de rots tekeningen te lopen bij Nourlangle. Je kunt er op diversen plaatsen rots tekeningen vinden maar we zoeken ze op, en wel op een plek waar je gemakkelijk kan komen. Na een kleine wandeling. Gaan we weer verder. Stoppen nog ergens bij een meertje om de benen te strekken en gaan vervolgens op naar Jabiru een klein dorp in het midden van de weg die je moet nemen om in het Kakadu park te kunnen rijden. Hier doen we snel nog even wat boodschappen want morgen is het zondag en weet niet of er dan ergens winkels open zijn dus het zekere voor het onzekere maar. Na nog een aantal keer te stoppen en wat foto’s te maken gaan we naar de camping Howard Springs. Maar die vinden valt niet mee bordjes weg en dan wordt het zoeken. Maar eenmaal gevonden kan de camper weer uit en kunnen we weer genieten van een lekker pilsje een hapje. Even de plannen voor morgen bekijken en dan is het alweer tijd om te gaan slapen. Eerst even alles weer bijwerken en we kunnen weer.

• 09 Oktober 2013 - 17:22

Pa En Ma:

Hoi Ron en Ina

Even een berichtje uit Nederland Hier is alles goed. Vermaken jullie je nog al.
    We hebben al jullie berichtjes gelezen en uit de berichten vermaken jullie je prima.
    Vorige week een telefoontje van Rita en ze heeft een peretak voor jullie.

Afgelopen Dinsdag bij de tandarts geweest en ik moet ervoor naar Breda dat wordt dan November
    We hopen dat jullie een goede vakantie hebben en mooi weer. Dat hadden wij ook in Zwitserland
    Luitjes heel erg veel plezier en een goede reis gr Pa en Ma