Dinsdag 15 0ctober Kuranda Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 0ctober Kuranda Port Douglas - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ron & Ina Ostermeijer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 0ctober Kuranda Port Douglas

Blijf op de hoogte en volg Ron & Ina

17 Oktober 2013 | Australië, Port Douglas

Dinsdag 15 0ctober Kuranda Port Douglas 144 KM
Na een frisse douche en ontbijt zitten we om een uurtje of half 10 weer in de bus. We zitten in het regenwoud dus het is hier water naar de zee dragen betreffend douche maar het is wel even fris. Na een stukje rijden, het landschap hier is wel anders dan we gewend zijn. Meer bomen en meer dorpjes. We nemen de afslag naar Mareeba Wetlands leuk weggetje om te rijden want het is niet verhard dus worden we de bus weer door geslingerd We nemen een lekker bakje koffie en zien al snel de wilde dieren en Emoe met 2 kleintjes nog geen maand oud. Dan stappen we in een bootje om een kleine rondvaart op het Lake te maken, door mensen aangelegd en zodoende ook weer diversen vogels op afgekomen. We stappen weer in de bus en gaan we via Mount Molloy naar Mossman Gorge en gaan dan met de shuttle naar de ingang van Daintree NP waar we een lekker stukje lopen. Aangelegde route tussen de bomen. In de tussentijd doen we nog een paar kleine boodschappen en gaan we op zoek naar een camping. Komen uit op Glengarry Holiday Park. Krijgen plek 36 toegezegd alleen die is bezet dus naar een ander plek. Even op ons gemak wat drinken. Het is nog vroeg dus doen we eerst even een lekker bakje soep en dan ff internetten kijken of er in Nederland iemand wakker is want daar is het immers vroeger. Ja Claudia en Carin en ook Marian laat zich nog even horen. Allemaal weer op de hoogte dus tijd om aan het avondeten te beginnen. Lekkere snitzel gebakken op de BBQ. Snel de afwas doen en dan nog even lekker relaxen.